loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مداخله در بافت‌ مجتمع ‌های زیستی؛ تحلیلی انتقادی بر سند 2030

مطالعات انقلاب اسلامی 33

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82524 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تحول در بستر پُر تلاطمِ تغییرات اجتماعی در ایران با پیروزی انقلابِ اجتماعیِ اسلامی اتفاق افتاد. این تحول به معنای تحققِ راهبردی مداخله ­‌گرانه، انقلابی و لذا ایجابی در برابر الگوی مداخله در بافت مجتمع‌ ­های زیستی در ایرانِ قبل از انقلاب بود که با توجه به جهت ­‌گیری اسلامی و فراملّی انقلاب، کیفیتِ تغییرات را ـ مشابه تحولات جهانی ـ از سطح مداخله‌ های ملّی به سطح فراملّی ارتقاء داد؛ بنابراین بازخوانی انتقادیِ کیفیتِ روابط و تعامل‌ های یاد شده از سطوح خُرد تا کلانِ ملّی و بین ­‌المللی، مقدمه‌­ای بر شناخت تغییراتِ بافت مجتمع ­‌های زیستی در ایران پس از انقلاب اسلامی و به بیان دیگر، درآمدی بر چگونگی حضور متقابل ایران در جهان و بالعکس است. در راستای بررسی چگونگی این رابطه­ متقابل و تاثیرهای آن بر بافت مجتمع‌ های زیستی، اسناد جهانی ‌ای که با شرکت دولت ‌­ها در برنامه ‌­های نهاد­های بین ­المللی تدوین شده‌ ­اند، نمونه ­‌های مناسبی می‌­ باشند. از متأخرترین اسناد منتشر شده، سند توسعه پایدار 2030 است که برایند تجربه ‌های جهانی در طراحی الگویی خاص برای جهان امروز و آینده است؛ از این رو در این تحقیق، تحلیل محتوایی سند برای شناخت ماهیت و کیفیت روابط میان عوامل داخلی و بیرونی مؤثر در الگوی مداخله، مد نظر قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما