loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درمان به تعویق اندازی کارها

ناشر لوح محفوظ

نویسنده جفری کامبز

مترجم امیلی احمدآخوندی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 204

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب درمان به تعویق اندازی کارها به قلم جفری کومبز، شش نوع اصلی اهمال‌کاران و اشتراکات آن‌ها را معرفی می‌کند و تکنیک‌ها و تمرین‌هایی ارائه می‌دهد تا از افراد، موقعیت‌ها و وقایعی که منجر می‌شود انجام کاری را به تعویق بیاندازید، دوری کنید.

جفری کومبز کتاب درمان به تعویق اندازی کارها (The procrastination cure: 7 steps to stop putting life off) را برای تمامی اهمال کاران به رشته‌ی تحریر درآورده است؛ از کسانی که از به تعویق‌اندازی کارهایشان رنج می‌برند گرفته تا آن‌ها که یک اهمال کار همیشگی هستند.

او افراد مستعد و توانای بسیاری را دیده که با به‌ تعویق‌‌اندازی، خودشان را به نابودی کشانده‌اند. کومبز طی بیش از 10 سال کار به عنوان کارآفرین، تیم‌ها و سازمان‌های فروش زیادی را ایجاد نموده و همواره از این که افراد بسیاری، یادگیری عادات و مهارت‌های مرتبط با فروش را به تعویق‌ می‌اندازند و یا از آن دوری می‌کنند؛ حیرت‌زده شده است.

درمان به تعویق اندازی کارها، راهنمایی مبتنی بر تجربیات عملی، تحقیقات و مطالعات نویسنده در خصوص دلیل این عمل ناپسند به شمار می‌آید. شما در این کتاب یاد خواهید گرفت که چرا در انجام کارهایتان درنگ می‌کنید و راهکارهایی برای رهایی از چنگ این معضل خواهید آموخت. در این میان لازم به یادآوری است که در فهمِ نوع «به‌ تعویق‌‌اندازی» خود و دلیل وجود آن صبور باشید.

درمان به‌ تعویق‌‌اندازی چه مزمن باشد چه نباشد، فرآیندی یک‌ شبه نیست؛ بنابراین، لازم است برای دوری از دلایل ایجاد آن و ایجاد تغییر در خود، مصمم و پایبند باشید.

اگر مطالعه‌ی این کتاب را آغاز کنید، در حقیقت اولین قدم را برای درمان به ‌تعویق‌اندازی برداشته‌اید؛ بنابراین شما استحقاق برخورداری از مزایای رهایی از هویت اهمال‌کارانه را دارید و می‌توانید خود را به شخصی که لایقش هستید، تبدیل کنید.

همه‌ی انسان‌ها گه‌گاه انجام کارهایشان را به عقب می‌اندازند؛ این عمل را می‌توان به بعد موکول کردن کار، پروژه و حتی عملی هدفمند تعبیر کرد که با احساس گناه یا شرمساری همراه است. بین 15 تا 20 درصد از بزرگسالان، به طور معمول کارهایی را که بهتر است در اسرع وقت انجام شود، به تعویق می‌اندازند. در یک نظرسنجی مستقل که در سال 2007 انجام شد، بین 80 تا 90 درصد دانشجویان دانشگاه‌ها مشکلاتی جدی در رابطه با این معضل داشتند.

اما به ‌تعویق‌ اندازی یک معلول است، نه علت. دلیل به ‌عقب ‌انداختن کارهای شما، اهمال کار بودنتان نیست بلکه متغیرهای مختلفی وجود دارد که معلول این پدیده محسوب می‌شوند. برای خلاص شدن از آن، باید ابتدا بفهمید چرا انجام کارهای خود را به عقب می‌اندازید.

هدف نویسنده در این کتاب، آموزشِ یافتنِ دلایلِ «به تعویق انداختن کارها» و خنثی کردن احساسات ناشی از آن است. او به شما نشان خواهد داد که چگونه از یک اهمال کار به فردی مولّد تبدیل شوید. هر که باشید، کتاب حاضر در غلبه بر به‌ تعویق اندازی و رسیدن به زندگی رؤیایی‌تان به شما کمک خواهد کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما