loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب جنسی آمریکا

5 (1)

ناشر آرما

نویسنده پیتریم سوروکین

مترجم روح‌ الله گلمرادی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82653 10003022
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پیش رو با عنوان «انقلاب جنسی آمریکا» نوشته پیتریم الکساندرویچ سوروکین، یکی از کتاب های پیشتازی است که در سال 1957 در نقد انقلاب جنسی و تهدیدهای آن نگاشته شده است. سوروکین که روس تبار اسست و اولین صاحب کرسی جامعه شناسی مریکا شناخته می شود، در این کتاب سعی می کند با استفاده از آمار و داده های مختلف، توصیف دقیقی از تغییر امر جنسی آمریکایی ارائه دهد. او ضمن بررسی علل و عوامل نظری و اجتماعی تحقق پدیده انقلاب جنسی، تلاش می کند راه برون رفت از آنارشیسم جنسی آمریکایی را مطرح کند.

اهمیت این کتاب از این بابت است که تلاش می کند در باب تحولات امر جنسی و انقلاب جنسی آمریکا، از منظر خودآگاهی انتقادی سود ببرد و صورت بندی متفاوتی از عواقب این پدیده برای دیگران ترسیم کند.

این انقلاب کاملا برخلاف انقلاب ‌های سیاسی و اقتصادی شناخته‌ شده‌ تر، تقریباً بی ‌سر و صدا پیش می‌ رود و کسی متوجه آن نیست. صحنه‌ های خروشان این انقلاب، عاری از هرگونه انفجار پرهیاهوی عمومی، محدود به خلوت اتاق خواب است و فقط افراد درگیر آن هستند. این انقلاب بی‌ آنکه حوادثی شگرف و بزرگ را در سطحی کلان در بر گیرد، فاقد هرگونه جنگ داخلی، مبارزه طبقاتی و خونریزی است؛ هیچ ارتش انقلابی در کار نیست تا علیه دشمنانش بجنگد؛ تلاشی برای سرنگونی دولت‌ ها صورت نمی‌ دهد؛ رهبر کبیری ندارد؛ هیچ قهرمانی آن‌ را برنامه ‌ریزی نمی ‌کند و پولیت برویی آن را هدایت نمی ‌کند. این انقلاب را میلیون‌ ها نفر، هر کدام به سهم خودشان، بدون برنامه یا سازمانی به پیش می‌ برند، هرگز به‌ مثابه یک انقلاب، در صفحات اول مطبوعات یا در رادیو و تلویزیون به آن اهمیت نداده‌ اند. نام آن، انقلاب جنسی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما