loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کشف تقلب و دست کاری در گزارش های مالی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82717 10003022
170,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تجربه تقلب‌های بزرگ انجام‌شده در سرتاسر جهان نشان می‌دهد که حسابداری و حسابرسی در زمینه ایجاد شفافیت مالی و ارائه اطلاعات قابل اتکا با چالش‌های جدی مواجه‌اند. درواقع برخی از مدیران برای دستیابی به اهداف خود و جلب نظر سرمایه‌گذاران به تقلب و دستکاری در گزارش‌های مالی متوسل می‌شوند.
این امر نشان می‌دهد تمامی دانشجویان، استادان و اهالی حرفه‌های حسابداری و مالی و رشته‌های مرتبط باید به دانشی بیش از آنچه تاکنون می‌آموختند، مجهز شوند.
دانشی که آنها را با روش‌های تقلب و دستکاری در گزارش‌های مالی آشنا کند و امکان کشف و پیشگیری از تقلب‌های مالی را فراهم آورد. کتاب حاضر برای نخستین‌بار و به طور جامع، با بررسی و تحلیل بزرگ‌ترین تقلب‌های مالی صورت‌گرفته، این دانش را به خواننده خواهد داد تا گامی در زمینه ارتقای سلامت مالی و حفاظت از سرمایه‌گذاران، سهامداران و تمامی ذی‌نفعان برداشته باشد.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته حسابداری و مالی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان منبع کمک‌درسی «بررسی موارد خاص در حسابداری»، «مسائل جاری حسابداری»، «حسابرسی پیشرفته»، «بررسی موارد خاص در حسابرسی»، «تئوری حسابداری (2)» و «حسابرسی داخلی» هرکدام به ارزش 3 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعۀ دانشگاهی، کلیه حسابداران، حسابرسان، مدیران مالی، مشارکت‌کنندگان در بازارهای مالی و مدیران عامل و سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما