loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سنجش کیفیت داده‌ های پیمایشی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82732 10003022
26,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یافته‌های پژوهش از داده‌هایی به دست می‌آید که در زمینه کیفیت و شرایط گردآوری آنها اطلاع چندانی در دست نیست. تمام آنچه در روش تحقیق برای اطمینان از کیفیت ابزار و درنتیجه کیفیت پژوهش می‌آموزیم، مربوط به اعتبار و روایی است. ولی پژوهشگران به تجربه آموخته‌اند که این اقدامات ناکافی و تنها بخشی از فرایند تضمین کیفیت داده‌هاست. فنونی که در این کتاب ارائه شده است، پژوهشگران را قادر می‌سازد که آگاهی بیشتری از کیفیت داده‌ها داشته و درنتیجه نسبت به یافته‌های خود مطمئن‌تر باشند. لذا مطالعه آن را به همه افرادی که می‌خواهند در علوم رفتاری پژوهشگر حرف‌های باشند توصیه می‌کنیم.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مشاوره در مقطع کارشناسی به عنوان یکی از منابع قابل استفاده برای دروس «مبانی نظری روش تحقیق در مشاوره» و «تمرین عملی روش تحقیق در مشاوره» به ترتیب به ارزش 2 و 1 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما