loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من قاسم سلیمانی هستم

5 (2)

ناشر مبشر

نویسنده محمد حسینخانی

تصویرگر آرزو آقابابائیان

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 20

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کودکان زیادی در شهادت حاج قاسم سلیمانی غمگین شدند و نسبت به جنایت آمریکایی ‌ها به خشم آمدند و بی تردید کودکان امروز که آینده ‌سازان آینده خواهند بود، این جنایت را فراموش نخواهند کرد. از این روز اهمیت ادبیات کودک و نوجوان برای ثبت خاطرات حاج قاسم سلیمانی و انتقال آن به مخاطبین کودک نمایان می ‌شود.

پس از شهادت این سردار رشید اسلام، تلاش ‌های مختلفی در حوزه ‌های مختلف هنری از جمله ادبیات و تاریخ شفاهی صورت گرفت. کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» که روایت مراحل مختلف زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت را برای آینده‌ سازان این مرز و بوم روایت می‌ کند، یکی از کارهای ارزنده ‌ای است که این روزها منتشر شده است.

این کتاب به قلم محمد حسینخانی از همرزمان، همکاران، دوستان و همشهریان شهید سلیمانی نوشته شده است. حسینخانی کتابت زندگینامه سردار دلها را برای سایر گروه ‌های سنی در دست اقدام دارد. از وی تاکنون هشت اثر به بازار نشر عرضه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما