loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول عقائد اسلامی 5: معاد

ویراست دوم

5 (1)

ناشر مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن

نویسنده محسن قرائتی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 352

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82759 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
55,000 52,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

گرچه درباره معاد کتاب ‌های زیادی نوشته شده - که خداوند به نویسندگان و خوانندگان آنها اجر بزرگ مرحمت کند - امّا این کتاب دارای ویژگی ‌هایی است، از جمله:
1- حدود هفتصد آیه قرآن و سیصد حدیث از منابع معتبر شیعه و سنّی در این کتاب آمده است، لذا 95 درصد این کتاب را قرآن و حدیث تشکیل می‌ دهد و این به خاطر آن است که غیر از اصل معاد که باید با دلیل عقل ثابت شود، برای آشنایی با خصوصیات آن جز راه وحی راه دیگری نداریم.
2- سادگی بیان و قلم که آن هم لطف خداست، ضمناً یادآوری می‌ شود که آیات و روایات کمی آزاد ترجمه شده است و در بیان مثل ‌ها چون عنایت به فهم عموم بوده، از زشت و زیبایی آن پروا نکرده ‌ایم.
3- از آنجا که در کلاسداری نیاز به مطالب دسته‌ بندی شده می‌ باشد، این کتاب برای معلّمان و همکاران کمک خوبی می‌ تواند باشد، زیرا مطالب آن به سبک کلاسداری تنظیم شده است.
4- علاوه بر مثل ‌های بسیار مفید و دسته‌ بندی‌ های سودمند، مطالب جدیدی با الهام از آیات قرآن در این کتاب آمده است.
اگر از این کتاب بهره ‌ای بردید، به رهبران آسمانی درود بفرستید که با بیان وحی راه ما را روشن کردند و از علمایی یاد کنید که در طول قرنها با خون دل در حفظ میراث انبیا کوشیدند و باید ثواب کارمان را (اگر ثوابی داشت) به روح شهدایی نثار کنیم که با خون پاکشان زمینه نشر اینگونه مسائل را در شعاع وسیعی فراهم کردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما