loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فیلسوفی در تعمیرگاه: تحقیقی درباره ارزش کار

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده متیو بی. کرافورد

مترجم کمیل سوهانی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82823 10003022
180,000 162,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

متیو بی. کرافورد فیلسوف و مکانیک است؛ او در دانشگاه شیکاگو فلسفه‌ سیاسی خوانده و اکنون در دانشگاه ویرجینیا مشغول تدریس و پژوهش است. کرافورد برای نشریه نیوآتلانتیس مطلب می‌ نویسد و تعمیرگاهی نیز برای موتورهای فرسوده راه انداخته و به عنوان یک تعمیرکار فعالیت می ‌کند. او تنها دو کتاب منتشر کرده است و با این حال از تحسین‌ شده ‌ترین نویسندگان آمریکاست. اثر دیگر او با عنوان «جهان فراسوی ذهن شما: درباره‌ فردشدن در عصر حواس‌ پرتی» در سال 2015 منتشر شده است.

کرافورد در بخشی از کتاب نوشته است:

«در این کتاب می‌ خواهم درباره‌ لزوم مهارت در کارهای دستی صحبت کنم. همه‌ ما به شدت نیازمند چنین مهارت ‌هایی هستیم. صرفِ توصیه به پرورشِ چنین مهارت ‌هایی کافی است تا در معرض سرکوفت کسانی باشیم که به قول خودشان واقع‌ بین ‌اند: اقتصاددان واقع ‌بین اشاره خواهد کرد به «هزینه‌ فرصت» زمانی که صرف ساختن یک وسیله به جای خریدن آن می ‌شود؛ مربی واقع‌ بین هم خواهد گفت آموزش مشاغل مهارتی به جوانان، مشاغلی که دیگر دوره‌ شان گذشته، نوعی بی‌ مسئولیتی است. اما بر ماست که لحظه‌ ای درنگ کرده و از خود بپرسیم اصلاً چرا این پیش‌ ‌فرض ‌ها را باید واقع ‌بینی بدانیم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما