loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آموزش و یادگیری تاریخ

تاریخ

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82837 10003022
140,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پیدایش رویکردهای نو در تاریخنگاری و شکلگیری انتظارات جدید اجتماعی از تدریس رشتههای علوم انسانی، بهویژه تاریخ، در سطح آموزش عالی سبب شده است تا انقلاب بزرگی در رویکردهای موجود به تدریس و یادگیری تاریخ رخ دهد. گذشته از آن افزایش کمی و کیفی دانشجویان رشته تاریخ و تنوع خاستگاهها و گرایشهای فرهنگی و اجتماعی آنها موجب شده است تا تمهید شیوههای جدید تدریس و یادگیری تبدیل به نیازی جدی شود. نویسندگان کتاب حاضر با بررسی شیوههای برنامهریزی درسی و رویکردهای یادگیری و تدریس در چندین دانشگاه معتبر دنیا کوشیدهاند تا علاوه بر ارائه تصویری دقیق از رویکردهای موجود در این زمینه به ارائه راهکارهایی بپردازند که ترکیبی از عناصر تأثیرگذار در هر دو رویکرد عمده موجود در این عرصه باشد، یعنی رویکردهای محتوابنیاد و مهارتبنیاد. نویسندگان معتقدند که تحقق رسالت آموزش دانشگاهی تاریخ در گرو اتخاذ رویکردی است که بتواند اهداف این دو رویکرد را به طور همزمان محقق کند.

کتاب حاضر به عنوان کتابی مبنایی برای ارتقای کیفیت آموزش در جامعه دانشگاهی تاریخ ترجمه شده است و دانشجویان رشته «آموزش تاریخ» در مقطع کارشناسی نیز می‌توانند از این کتاب، به عنوان منبعی جنبی، برای دروس تخصصیِ تربیتی (نظیر «راهبردهای تدریس»، «برنامه‌ریزی درسی»، «طراحی آموزشی»، و «فلسفه معلمیِ» آموزش تاریخ) استفاده کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما