loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برنامه‌ ریزی درسی دوره تحصیلی متوسطه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82907 10003022
98,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب آموزش متوسطه به عنوان حلقه اتصال آموزش ابتدایی و آموزش عالی، با توجه به آخرین تحولات ساختاری در نظام آموزشی کشور، مورد مداقه قرار گرفته است. بدین منظور برخی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دوره متوسطه، نظیر اهداف، محتوا، ارزشیابی و صلاحیت معلمان بررسی شده و علاوه بر آن، رویکردهای متفاوت در مواجهه با تغییر و اصلاح برنامه درسی ارائه شده است. به طور کلی، در تدوین این اثر به بومی بودن، به‌روز بودن و کاربردی بودن مباحث توجه خاصی شده است. مطالعه این کتاب علاوه بر دانشجویان به برنامه‌ریزان و معلمان نیز توصیه می‌شود.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «برنامه‌ریزی درسی دوره تحصیلی متوسطه» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما