loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یکصد و پنجاه موضوع از قرآن کریم و احادیث اهل بیت

1 (1)

ناشر مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن

نویسنده اکبر دهقان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 600

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82918 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
85,000 80,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتابی که پیش روی شماست پیش از این به صورت 150 موضوع از قرآن کریم و 150 موضوع از احادیث اهلبیت (ع) بدون ترجمه و به صورت جداگانه ویژه مبلغان گرانقدر عرضه گردید.

مدتی قبل سرور معظم و گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محسن قرائتی که همواره مشوق اینجانب در تحقیق مباحث قرآنی و تفسیری بوده اند پیشنهاد فرمودند اولا این دو کتاب ترجمه شود، ثانیا مباحث و موضوعاتی که از روایات استفاده شده هر کدام به صورت جداگانه در ذیل مباحث و موضوعات قرآنی قرار گیرد تا خوانندگان محترم هر بحثی را از دیدگاه قرآن کریم و احادیث اهلبیت (ع) بطور کامل پیش روی خود ببینند و علاوه بر این استفاده از کتاب منحصر به گروهی خاص نباشد بلکه عموم اهل مطالعه و تحقیق بتوانند از آن بهره مند شوند و بحمدالله توفیق یار شد و این مهم به پایان رسید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما