loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طرحی نو در آموزش صرف - بخش فعل

طرحی نو دراندازیم

ناشر دارالعلم

نویسنده محسن صابری

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 382

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82939 10003022
55,000 52,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدف اصلی کتاب «طرحی نو در آموزش صرف» آموزش صرف زبان عربی است و در آموزش مباحث صرفی از هیچ کوششی دریغ نشده است، امّا این آموزش در درون ماجراهایی که برای یک طلبه فرضی در حوزۀ علمیه پیش می ‌آید، گنجانده شده است.

درونمایۀ کتاب با نگاهی وامگیرانه از کتاب ارزشمند صرف ساده تألیف دانشمند محترم آقای سید محمدرضا طباطبایی تنظیم شده است. اگرچه مؤلف کتاب طرحی نو در آموزش صرف سعی کرده است برای بیان مطالب علمی، کتاب خود را کامل و مستقل از کتاب صرف ساده سامان دهد، امّا عقیده دارد که مطالعۀ دو کتاب با هم بسی سودمندتر است.

این کتاب به صورت خودآموز برای کسانی نوشته شده است که به فراگیری علوم حوزوی علاقمند هستند ولی به هر دلیلی امکان حضور در کلاس ‌های حوزۀ علمیه را ندارند. همچنین برای طلاب و دانشجویانی که علاقه دارند علم صرف را با بیانی داستانی و روایی از نظر بگذرانند، مفید خواهد بود.

با توجه به وضعیت حاضر که جامعه با خطرات ویروس کرونا دست به گریبان است و مسئولان بهداشت و سلامت جامعه به حضور بیشتر مردم در خانه توصیه می ‌کنند، این کتاب مانند یک کلاس مجازی خانگی می‌ تواند به ‌خوبی نقش ایفا کند.

این کتاب با چاپ دو رنگ و طراحی زیبا عرضه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما