loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به سوی حیات طیبه

در پرتو 365 آیه کوتاه و برگزیده

ناشر سروش

نویسنده سید محمدرضا میرتاج الدینی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 338

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82945 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شکل ‌گیری جامعه اسلامی در سایه حیات طیبه امکان ‌پذیر است. شاخص‌ ها، مؤلفه‌ ها و زوایای حیات طیبه در پرتو آیات نورانی قرآن، سنت پیامبر اسلام (ص) و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روشن می ‌شود.

این ‌کتاب در حکم پژوهشی در پرتو آیات قرآن، در پی رهیافتی برای رسیدن به حیات طیبه است. نویسنده کتاب در پی فراهم‌ شدن حضور قرآن در صحنه‌ های زندگی فردی و اجتماعی برای آحاد هر چند اندک جامعه است.

انتخاب آیات کوتاه، این‌ فرصت را برای استفاده و استناد و حفظ آیات در اختیار همگان قرار می‌دهد که با ذکر و یادآوری آن ‌ها، هنگام حوادث و پیشامدهای خوب و بد، تصمیم قرآنی بگیرند و با نور قرآن مسیر درست را بپیمایند؛ کما اینکه در مصیبت‌ ها با ذکر آیه شریفه «انا لله و انا الیه راجعون» و «بشر الصابرین» به صبر و شکیبایی دعوت می‌ کنیم، یا در مقام دعوت به همکاری در کارهای خیر و نیک به «تعاونوا علی البر و التقوی» استناد می‌ کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما