loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اکتساب مهارت در ورزش: تحقیق، نظریه و کاربرد

علوم ورزشی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82964 10003022
38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حیطه اکتساب مهارت با توجه به علاقه زیاد به فرایندهای یادگیری و کاربردهایشان در انواع رشته‌ها و حرفه‌های مختلف (مثلاً توانبخشی/ پزشکی، علم کامپیوتر، روان‌شناسی، مهندسی و ورزش) در دوره پرهیجانی قرار دارد. به علاوه، پیشرفت‌های فنی درک و فهم سازوکارهای زیربنایی یادگیری (مثلاً تصویربرداری از مغز و دستگاه‌های تحریک، ابزارهای اندازه‌گیری فیزیولوژیکی و هم‌کنشگرهای رباتیک) را تسهیل کرده است. این پیشرفت‌ها در تکنولوژی، دانشمندان را قادر ساخته است که به همین اندازه درصدد طرح سؤال‌های دقیق اثرگذار بر نظریه‌ها، تحقیقات و تمرینات کاربردی باشند. اهداف اصلی تدوین این کتاب عبارت است از:
ـ تحریک و ترغیب علاقه پژوهشی؛
ـ ارائه منبعی برای دانشجویان یادگیری حرکتی در کلاس‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد؛
ـ ارائه منبعی برای تمرین‌دهندگان که به دنبال به کارگیری یک چارچوب مبتنی بر شواهد برای هدایت عمل مربیگری هستند.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم ورزشی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به عنوان منبع کمکی درس «یادگیری حرکتی» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما