loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی ارتباط شناسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 82967 10003022
110,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اطلاعات و ارتباطات اصطلاحاتی هستند که در جامعه امروزی فراگیر شده‌اند و به دلیل مواجهه زیاد با آن‌ها معمولاً به مفهوم و تعریفشان کمتر توجه می‌شود. مفاهیم اطلاعات و ارتباطات رابطه تنگاتنگی با هم دارند و در برخی جنبه‌ها به یکدیگر شبیه‌اند، با این حال دقیقاً یکسان نیستند. از دهه 1940 به بعد، نظریه‌های متفاوتی در حوزه اطلاعات و ارتباطات ظهور کردند که گاه در ماهیت و اهداف تفاوت‌های زیادی با هم داشتند. افزون بر این، الگوهای مختلفی در باب فراگرد ارتباط ارائه شده، اما عناصر اصلی در همه آن‌ها منبع، کانال و مقصد است. در این کتاب موضوعاتی از قبیل مفاهیم بنیادی ارتباطات، تأثیر اطلاعات و ارتباطات بر ساختارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و شغلی جامعه، رسانه‌های ارتباطی، شبکه‌های اجتماعی، اخلاق اطلاعات، خط‌مشی‌های اطلاعات و ارتباطات و آینده اطلاعات و ارتباطات بررسی شده‌اند.

این کتاب برای دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی برای درس «مبانی ارتباط‌‌‌شناسی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما