loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر دین هندو

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب، اثری در شرح و بیان مجموعه عقاید و احکام و آداب دین هندو، دین اغلب مردم جنوب آسیا، به ویژه هند و نپال است. این اثر نقطه آغازین خوبی برای دانشجویان و خوانندگان علاقه‌مندی است که در پی مطالعه جامع این دین شگفت، گسترده و تودرتو هستند. در این اثر از پیچیدگی‌های دین هندو، از جمله ساختارهای اجتماعی همچون نظام کاست، شعائر و متون دینی، اساطیر گسترده و خدایان بیشمار آن و نیز مکتب‌های فلسفی و مشرب‌های دینی آن سخن می‌رود. هیلاری رودریگز، نویسنده کتاب، در هند به دنیا آمده و سال‌های زیادی را در آنجا سپری کرده و ادیان شرقی را در جنوب و جنوب شرق آسیا مطالعه و بررسی کرده است. او سالیان سال استاد کرسی دین هندو در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه لِثبریج بوده و در آنجا مفتخر به دریافت جایزه ویژه تدریس گردیده است. او در این اثر با توجه خاص به تحقیقات معاصر بر جایگاه و اهمیت شعائر و آداب هندو تأکید می‌ورزد. همچنین با دادن تصاویر ایضاحی، ذکر مطالب مهم و برجسته در داخل کادر، آفرینش سناریوهای تخیلی برای تجسم و تفهیم معانی، ذکر نکات کلیدی و منابع تکمیلی و ... از انواع فنون آموزشی برای تفهیم عمیق‌تر مطالب بهره برده است.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته ادیان و عرفان، به عنوان منبع کمکی درس «ادیان هند» و برای پژوهشگران، اساتید و سایر علاقه‌مندان به اندیشه‌های دینی منبعی قابل اعتماد و مفید است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما