loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آلمان رو به فرسایش: چگونه به دست خودمان سرزمینمان را نابود می کنیم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83049 10003022
211,000 200,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آلمان یکی از کشورهای اصلی است که از ابتدا در نظام جهانی مدرن موضوعیت جدی داشته است و، آنچنان که هگل اذعان دارد، سهم خود را به عنوان یک ملت در تاریخ پرداخته است. آلمان اگرچه دیرهنگام به انقلاب صنعتی پیوست، با پیوستن خود موجب رشد عظیم و سرسام آور این انقلاب و تکنولوژی های مرتبط با آن شد. این مسئله در جنگ جهانی اول و دوم، که آلمان با اختراع جدیدترین جنگ افزارهای پیشرفته سبب خیرگی حریفان خود شده بود به اوج خود رسید، و پس از وقفه ای کوتاه در برهه پس از جنگ دوم، تا امروز توانسته است یکی از کشورهای محوری نظام صنعتی باشد.

یکی از کشمکش های نظام اجتماعی و داخلی آلمان که هنوز بر سر آن بحث جدی وجود دارد نظام دولت رفاهی پس از جنگ است که هنوز در قرن 21 در آلمان کار می کند. در آلمان غربی پس از جنگ، طرح مارشال سبب رونق اقتصادی وسیعی شد، اما برخی مسایل باعث به وجود آمدن مناقشات عظیم در آلمان از زمان اتحاد در سال 1989 تاکنون بوده است.

تیلو ساراتسین، بیش از سه دهه در مصادر مختلف در آلمان قرار داشته و نظام اقتصادی و اجتماعی آلمان را مورد مطالعه قرار داده است. او در کتاب آلمان رو به فرسایش قصد داشته در مناقشات آلمان طرف اردوگاه سرمایه داری تمام عیار با سرمشق آمریکا را بگیرد و تا حدی زیادی موفق بوده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما