loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ نرم از دیدگاه قرآن

ناشر ساقی

نویسنده حسین جوشقانی

تعداد صفحات : 293

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تحقیق حاضر به همت جمعی از فضلا و محققان حوزه علمیه قم بر این باور است که مهم ترین جایگاه جنگ نرم ، قدرت های نرم و شیوه های مقابله با آن را باید از منبع عظیم قرآن و عترت استخراج کرد.
این اثر شامل مباحث زیر می باشد :
معنا و مفهوم جنگ نرم در قرآن ، مصادیق جنگ نرم ، شیوه های جنگ نرم بر ضد انبیا در قرآن کریم ، منابع قدرت نرم در قرآن کریم ، راه کارهای مقابله با جنگ نرم.

هرگاه ایمان و اعتقاد به باورهای دینی در جامعه ای تقویت شود، این جامعه و حکومت شکست ناپذیر خواهند شد، بنابراین امام بزرگوارمان رمز پیروزی را کلمه توحید و توحید کلمه دانستند و هرگاه پایبندی فکری، قلبی و عملی آحاد جامعه و امت به باورهای دینی محکم باشد، هیچ قدرتی از قدرت های سخت و نرم شیاطین جن و انس، این امت را نمی تواند زمین گیر کند و هرگاه روحیه فداکاری، ایثار، جهاد و شهادت طلبی و در واقع، بذل جان، مال و آبرو برای یک ملت، افتخار باشد، هیچ قدرتی به حصن حصین این امت پولادین نمی تواند نفوذ کند.خطر جدی وقتی است که دشمن بتواند با راهبرد تهدید (عملی و انفعالی)، تبلیغ (اسلام هراسی، دین هراسی، ایران هراسی)، ایجاد اختلاف و تفرقه (شیعه و سنی، چپ و راست، مذهبی)، تضعیف، تخریب (اخلاقی و ترویج فساد)، تحریف باورها و اعتقادات و با شیوه و روش القای شبهات و ترویج شهوات بر این باورهای اساسی خدشه ای وارد کند و این قدرت های نرم را از درون متزلزل نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علیرضا محمدخانی

با کمال احترام، به نظر بنده ....متاسفانه اصلا خوب نیست و ادم یه جورایی سردرگم میشه .... متن خوبی هم نداره و کسل کنندس

10 مرداد 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما