loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ تمدن (دوره سیزده جلدی)

5 (1)
موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

تاریخ تمدن ، که توسط ویل دورانت و همسرش آریل دورانت نوشته شده است. مجموعه ای 11 جلدی است که تاریخ تمدن را برای خواننده عمومی پوشش می دهد.
نوشتن این مجموعه بیش از چهار دهه به طول انجامیده است و دارای چهار میلیون کلمه در نزدیک به 10،000 صفحه ، و 2 کتاب در مرحله تولید در زمان مرگ نویسندگان است. ویل دورانت در جلد اول (مشرق زمین ، گاهواره ی تمدن ، که تاریخ خاورمیانه و شرق تا سال 1933 را در بر می گیرد) اظهار داشت که می خواهد تاریخ غرب را تا اوایل قرن بیستم بگنجاند. با این حال ، این مجموعه با جلد عصر ناپلئون به پایان می رسد زیرا هم ویل و آریل دورانت در می گذرند پیش از آنکه بتوانند جلدهای اضافی را تکمیل کنند. آنها همچنین یادداشتهایی را برای جلد دوازدهم با عنوان "عصر داروین" و شرح مختصری برای سیزدهمین جلد "عصر انیشتین" به جا گذاشتند که می توانست داستان تمدن را تا سال 1945 ببرد.
شش جلد اول از تاریخ تمدن تنها توسط ویل نوشته شده و آریل که فقط در بخش تشکرها شناخته می شود. با شروع جلد آغاز خرد ، آریل به عنوان نویسنده ای معتبر شناخته می شود.
این مجموعهدر سال 1968 با انتشار دهمین جلد خود یعنی روسو و انقلاب ، جایزه پولیتزر را برای کتاب های غیر داستانی عمومی به دست آورد.
در مقدمه جلد اول ، دورانت قصد خود را برای نوشتن این مجموعه در 5 جلد عنوان می کند ، هرچند که در عمل چنین اتفاقی نمی افتد.

عناوین 11 جلد این مجموعه عبارتند از:
1- جلد اول : مشرق زمین، گاهواره تمدن (1244 صفحه)
2- جلد دوم :یونان باستان (982 صفحه)
3- جلد سوم : قیصر و مسیح (996 صفحه)
4- جلد چهارم : بخش اول عصر ایمان (950 صفحه)
5- جلد چهارم 2 : بخش دوم عصر ایـمان (800 صفحه)
6- جلد پنجم : رنسانس (976 صفحه)
7- جلد ششم : اصلاح دینی (1418 صفحه)
8- جلد هفتم : آغاز عصر خرد (1016 صفحه)
9- جلد هشتم : عصر لویی چهاردهم (1082 صفحه)
10- جلد نهم : عصر ولتر (1200 صفحه)
11- جلد دهم : روسو و انقلاب (1572 صفحه)
12- ادامه جلد دهم : بخش دوم روسو و انقلاب (946 صفحه)
13- جلد یازدهم : عصر ناپلئون (1326 صفحه)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما