loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جستاری در تراژدی یونان

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده کیوان میرمحمدی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83225 10003022
87,000 82,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تراژدی یونانی در همه ادوار بشری بحث‌ برانگیز بوده است و در هر دوره‌ ای منتقدان و مفسران در تلاش بوده‌ اند جنبه‌ های تاریکی از این کشف بزرگ جامعه بشری را آشکار کنند. این جستار نیز از این تلاش مستثنا نبوده است.

این کتاب دربردارنده هشت فصل یا به بیان صحیح‌ تر هشت مقاله مستقل است که می‌ توان آن‌ ها را مجزا خواند، اما در عین‌ حال مقالات با یکدیگر در ارتباط‌ اند و در کل منظرهای متفاوتی از تراژدی یونانی را پیش روی خواننده قرار می‌ دهند. از آنجاکه شکوفایی تراژدی یونانی دقیقاً با دوران اوج سیاسی و اجتماعی آتن همزمان است، همواره بررسی تراژدی یونانی از منظر مناسبات اجتماعی، مهم و چالش‌ برانگیز است. از این‌ رو، چهار مقاله نخست بر اساس ساختار زندگی اجتماعی یونان باستان و انعکاس آن در تراژدی شکل‌ گرفته است و چهارمقاله دیگر پیوند تراژدی یونان با اسطوره‌ ها و آیین‌ های باستانی را بار دیگر به چالش کشیده است تا از ورای آن تأثیراتی را که تراژدی از آن‌ها وام گرفته است به تصویر بکشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما