loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلوه هایی از هنر تصویرآفرینی در نهج البلاغه

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده حمید محمدقاسمی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 340

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83232 10003022
153,000 145,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از جلوه های زیبا، بدیع و با شکوه نهج البلاغه، جلوه های هنری و تابلوهای جذابی است که در لابه لای سخنان امیر بیان خودنمایی می کنند و معارف ژرف را در تصاویری زنده و آمیخته با رنگ و حرکت و نغمات دلنشین، به مخاطب منتقل می سازند.

هنگامی که نهج البلاغه را پیش روی خود می گشاییم و آن را تورق می کنیم، خود را با کلماتی عادی و خاموش و بی روح مواجه نمی بینیم، بلکه صحنه هایی زنده و سرشار از پویایی مشاهده می کنیم که تصاویر روح پرورش چشم ها را می نوازد و عواطف و احساسات را برمی انگیزد و نیروی اندیشه را به تکاپو وامی دارد.

نهج البلاغه را می توان از این جنبه به نمایشگاهی پر از تابلوهای نفیس و جذاب تشبیه نمود؛ می توان در آن شاهد تصاویری زنده و زیبا از تمامی مظاهر و جلوه های گوناگون جهان هستی بود و حقایق و مفاهیم گوناگون را در قالب های عینی و مجسم رویت نمود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما