loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر و گردشگری (مردم نگاری زندگی روزمره)

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده فرحناز حسام

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 263

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83475 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سفرها پاره های کوتاه و پراکنده ای از زندگی ما در فاصلۀ میان تولد و مرگ اند؛ پاره هایی که به مثابۀ یک زندگی کامل و با همان اعتبار، همۀ حوادث و رویدادهای زندگی را بازنمایی می کنند: دوستی کردن، آموختن، رنج، شوق و اضطراب، خستگی و بیماری، هیجان، یأس، افتخار و عشق.
سفر همواره جزء تفکیک ناپذیر زندگی انسان ها بوده و یکی از آن کهن الگوهای تکرارشونده ای است که درخشان ترین و باشکوه ترین آثار ادبیات جهان بر محور ماجراهای آن نگاشته شده است. کهن الگوها به ما می گویند که دانش با سفر آغاز می شود و مردی که از سفر بازمی گردد، مرد داناتری است و برای قوم خود معرفت به ارمغان می آورد.
سفر ما را از محدوده های تنگ فراتر می برد. با دنیای بزرگ تری روبه رو می کند که شادی ها و مصائب فراوان دارد. درست است که سفر انسان را بزرگ می کند.
در این کتاب به واکاوی تجارب سفر سوژۀ ایرانی در عصر حاضر و خوانش رفتارهای گردشگری و عادات سفر هموطنان به مثابۀ یک متن فرهنگی پرداخته ایم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما