loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیر تمدن

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده رالف لینتن

مترجم پرویز مرزبان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 846

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب سیر تمدن آیینهای تمام نما از سرگذشت انسان است که می تواند بهترین یادگار برای امروزیان به حساب آید تا در آن گذشته خویشتن را به نیکی بنگرند.
نویسنده در این کتاب تمدن را مجموعه آداب و اعمالی می داند که انسان ها از پدران خود می آموزند تا به فرزندان خویش انتقال دهند.
او منظور اصلی خود را از نگارش این کتاب فراهم آوردن همه اطلاعاتی می داند که امروز در باره اصل و پیدایش تکامل انسان در دست است. کتاب از نخستین سپیده دم تاریخ و حیات انسان -یعنی از لحاظه ای که آدمی برای رفع نیازهای خود از غار تنهایی خویشتن قدم به طبیعت بیرون گذاشت تا برای زنده ماندن به کشمکش دائمی با مرگ روی آورد- تا غروب آن – هنگامی که گروهی عرصه دریا ها را در نور دیدد و در آن سوی ساحل ها پا بر خشکی نهادند و تمدن امریکا را پی افکندند – را در بر دارد .
نویسنده در این سیر و سیاحت، هنگام ورود از منازل تمدن و کوره راه ها و پیچ و خم های فراوان آن ، خاطراتی جذاب و شنیدنی برای خوانندگان به ارمغان آورده است و در به یاداوری هرآنچه بر انسان گذشته است جانب هیچ گروهی را فرو نمی نهد؛ چه انسان های غارنشین چه هندوان و بوداییان و چه مصریان و چینیان و افریقاییان و...
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما