loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فن آوری هسته ای و نقش آن در ایجاد بستری مناسب برای توسعه پایدار

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده سید محمدجواد مرتضوی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 85

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83630 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در آغاز کتاب مساله‌ انرژی و چالش جهانی آن مطرح گردیده و طی آن به رشد جمعیت و نیاز روزافزون به انرژی، انرژی و زمینه ‌های صنعتی شدن، نیز تغییرات آب و هوا و توسعه‌ پایدار در ارتباط با انرژی اشاره شده است. در مبحث دیگر، مشکلات زیست‌ محیطی ناشی از سوخت‌ های فسیلی ذکر گردیده است.

مطالب بعدی کتاب عبارت ‌اند از: جایگاه منابع انرژی تجدیدپذیر، منابع کنونی انرژی در ایران، مبانی فیزیکی تولید انرژی از شکافت هسته‌، ارزیابی انرژی هسته ‌ای از منظر توسعه‌ پایدار، و انرژی هسته‌ای در آمریکا (اولین قدرت اقتصادی).

در بخش ضمیمه‌ ها نیز ابتدا اساس فیزیکی تشعشع تشریح شده، سپس فهرست نیروگاه‌ های هسته‌ ای کنونی در سطح جهان درج گردیده و در انتها، فرهنگ واژه‌ ها و اصطلاحات هسته ‌ای آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما