loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مالو و مریخی کامپیوتری

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده بلانکا الوارز

مترجم آزیتا ایزدی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 129

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83764 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"مالو" باید چند روز را با مادربزرگش، بالینا، بگذراند که در داستان ‌گویی و بافتن روتختی تخصص دارد. مالو در ابتدا احساس می‌ کند این روزها، بدترین و سخت ‌ترین روزهای عمرش خواهند بود. اما مریخی کامپیوتر او را در برابر آزمون دشواری قرار می‌ دهد و ناگهان مالو احساس می ‌کند نیمی از وجودش در بدن مادربزرگ حلول کرده و به این وسیله او به خوبی دردهای جسمانی و احساس‌ های روحی بالینا را درک می ‌کند. این مساله باعث می‌ شود تا دختر کوچک حس بهتری نسبت به مادربزرگ پیدا کرده و کشف کند که مادربزرگ، رازهای بسیاری در سینه دارد. هنگامی که مادربزرگ درد دارد، مالو نیز این درد را حس می‌ کند و گاه که بی‌ دلیل به گریه می ‌افتد، می ‌فهمد که بالینای پیر دلتنگ است. این جریان‌ ها باعث می ‌شود تا مادربزرگ و نوه به شناخت بیش ‌تر و بهتری نسبت به یک ‌دیگر دست یافته و با هم صمیمی ‌تر شوند. مالو از آزمایش موفق بیرون می‌ آید و مریخی کامپیوتر او را بار دیگر به حالت اول باز می ‌گرداند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما