loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موضوعات کلیدی در نظریه رسانه ها

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده دن لافی

مترجم یونس نوربخش

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 398

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83850 10003022
186,000 176,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دن لافی استاد ارتباطات ورسانه ها در دانشگاه لیدز بکت است.وی علاوه بر تدریس واحدهای مختلف درسی و عضویت در انجمن ارتباطات، عضو هیئت تحریریه مجله پژوهش در آموزش رسانه نیز هست.علایق پژوهشی لافی عمدتا بر نظریه ارتباطات و رسانه ها و تاریخ اندیشه رسانه ها متمرکز شده است.
برخی پرسش ها که دن لافی تلاش می کند در کتاب موضوعات کلیدی در نظریه رسانه ها بدان پاسخ دهد عبارت اند از نظریه رسانه ها چیست؟

رسانه ها چگونه بر کنش ها، عقاید و باور های ما تاثیر می گذارند؟ رسانه ها چگونه به منابع عظیم سیاسی و اقتصادی خدمت می کنند؟ آیا مصرف گرایی رسانه ای سلامت افراد را به مخاطره می اندارد یا سبب توانمندی می شود؟ لافی در این کتاب به نحوی عمیق و ژرف ایده های نظریه پردازانی چون لاسول، مک لوهان،هال،ویلیامز، بارت، آدورنو، بودریار و بودریو را تحلیل می کند و با استفاده از نمونه های روز آمد، رسانه ها را شکل های فرهنگی روزمره شان از قبیل موسیقی، اینترنت،فیلم، تلویزیون، رادیو، روزنامه و مجله مورد توجه قرار می دهدتا چشم اندازی آشکارتر از «تصویر بزرگ» نظریه رسانه ها ارائه کند.
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما