loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درسنامه سیره تربیتی پیامبر (ص) و اهل بیت (ع)

ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83973 10003022
160,000 152,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب درسنامه سیره تربیتی پیامبر (ص) و اهل بیت (ع)، نوشته محمد داودی و سید علی حسینی زاده است و توسط انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی و دانشگاه فرهنگیان به چاپ رسیده است.

سیره تربیتی، تجلی آموزه‌ های قرآن کریم در رفتار پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است که مسیر هدایت و رشد را با فضل و رحمت الهی طی کرده و از این‌ رو، در قرآن کریم به ‌عنوان الگو و اسوه معرفی شده ‌اند. سیره تربیتی می ‌تواند چراغی فروزان و راهنمای عملی فراروی مربیان، والدین و دیگر علاقه ‌مندان به تربیت در مسیر پرفراز و نشیب آن باشد و آنان را در دستیابی به اهداف عالی خود یاری رساند.

این کتاب، سیره تربیتی پیامبر (ص) و اهل ‌بیت (ع) ایشان را بررسی و اصول، روش‌ ها، شیوه ‌ها، فنون و ابعاد تربیتی نهفته در سیره آنان را در حیطه تربیت کودک، تربیت اعتقادی، عبادی، اخلاقی، اجتماعی و تربیت علمی استخراج و تبیین کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما