loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تو زودتر بکش 1: روایت نیرو های عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترورهای موساد از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته‌ ای و موشکی ایران

کتاب های اطلاعاتی - امنیتی 4

1 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده رونین برگمن

مترجم وحید خضاب

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83975 10003022
265,000 238,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تو زودتر بکش 1، روایت نیرو های عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترورهای موساد از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته‌ ای و موشکی ایران است. این کتاب نوشته رونین برگمن است و با ترجمه وحید خضاب در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. کتاب حاضر جلد اول مجموعه کتاب تو زودتر بکش است. این مجموعه کتاب شامل سه جلد است.روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترورهای موساد، از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته ای و موشکی ایران. این کتاب آخرین اثر تحقیقی برگمن است. کتاب، روایتی "اسرائیلی" از پیش زمینه ها و روند تشکیل سازمان های اطلاعاتی این رژیم است و در این بین بیش از هر چیز بر ترورهای صورت گرفته از سوی این دستگاه ها تمرکز دارد.

برگمن، برای به دست آوردن تصویری از سیر و عملکرد این دستگاه ها، هزاران سند (که برخی از آنها، محرمانه بوده و به صورت غیرقانونی در اختیار او قرار گرفته) و تعداد بی شماری کتاب و مقاله را بررسی کرده است. اما اهمیت بیشتر این کتاب، به صدها مصاحبه اختصاصی نویسنده با کسانی برمی گردد که خود به صورت مستقیم در این سازمان‍‌‌ها (یا در وقایع مورد اشاره در کتاب) حضور داشته اند و رتبه سازمانی یا عملیاتی برخی از آنها نیز در بالاترین سطح بوده و همین، اطلاعات آن ها را به معنای دقیق کلمه "دست اول" کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

یکی

الان از همین عنوان کتاب نباید شک کنیم ترجمه احتمالا یه فاجعه است؟
عنوان کتاب هست «برخیز و اول تو بکش»
الان مشکل خود ترجمۀ نعل به نعل عنوان کتاب چی بود که نویسنده ترجیح داده این جملۀ بی‌قواره رو به‌جاش برگزینه؟

1 اسفند 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما