loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفری که پرماجرا شد

4 (2)

ناشر مهرستان

نویسنده بنفشه رسولیان

تصویرگر مرضیه قائدی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 83988 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «سفری که پر ماجرا شد»، تالیف بنفشه رسولیان داستانی جذاب و شیرین را از چند کودک در زمان پیامبر(ص) روایت می‌کند که در آخرین سفر حج، همراه پیامبر و مردم مدینه، شاهد ماجراهای جذاب این سفر و واقعه غدیر خم هستند.

سفری که پرماجرا شد را نشر مهرستان با حال و هوای بچه‌های امروز به شکلی بدیع و با تصاویری جذاب ویژه سنین 7 تا 12 سال، به چاپ رسانده است.

شخصیت‌های این کتاب، مخاطب را در طول داستان با خود همراه کرده و ضمن درگیرکردن او با ماجراهایی که در شهر مدینه و سفر حج برای آن‌ها اتفاق می‌افتد، آموزه‌های اخلاقی و دینی متعددی نظیر ادب، همدلی و همکاری، صبر و استقامت و همچنین محبت و ولایت اهل بیت(ع) را به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها ارائه می‌کنند.

از پدرم میپرسم: پدر این ها کی بودن؟ کجا رفتن؟ پدرم دستم را میگیرد و میگوید: این ها خبررسان ها هستن. می رن به اون هایی که جلوتر رفتن، خبر بدن که برگردن اینجا. با تعجب میگویم: چرا؟ برای چی برگردن عقب؟ مگه چی شده؟ پدر نگاهی به من می اندازد و میگوید پسرم حتما خبر مهمی شده ما هم نمیدونیم. باید صبر کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما