loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجمع ممنوع: خاطرات آزاده جانباز محمدعلی ملتجائی فرید

ناشر روایت فتح

نویسنده مسعود زین العابدین

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84020 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، خاطرات اسیر آزادشده تبریزی «محمدعلی ملتجائی فرید» است. این اثر در 16 دفتر تنظیم ‌شده است و روایتی ساده و صمیمی از زندگی و خاطرات این اسیر ایرانی است. این کتاب به روایت زندگی نوجوانی 14 ساله می‌ پردازد که عزم جبهه می ‌کند و در دومین اعزام خود و در عملیات مطلع الفجر پس از چندین روز محاصره، به اسارت گرفته می ‌شود. وی در زمان اسارت مجروح می‌ شود و در اثر عدم رسیدگی، پای چپش قطع می ‌شود. این کتاب در چندین فصل متمادی توانسته است جلوه‌ هایی از وقایع اتفاق افتاده و سبک زندگی اسیران ایرانی را در اردوگاه‌ های العنبر، موصل 1، موصل 2 و موصل 3 به تصویر بکشد و از آنجا که زندگی اولین گروه ‌های اسرای ایرانی (سال ‌های 60 تا 62) را روایت می‌ کند، از ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی برخوردار است. این کتاب همچنین اشاراتی مؤثر به زندگی و نقش «شهید خلیل فاتح» دارد که با فداکاری خاصی در زندان ‌های رژیم بعث، مظلومانه به شهادت رسیده است و همچنین به سبب هم آسایشگاه بودن با «مرحوم حجت‌ الاسلام ابوترابی» جلوه ‌هایی از خاطرات و نقش ایشان را در رهبری اسرای ایرانی به تصویر کشیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما