loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کوچه باغ انار! به ماندنم عادت نکن: روایت ادبی از زندگی شهید مدافع حرم، سید احسان میرسیار، به روایت همسر شهید

1 (1)

ناشر روایت فتح

نویسنده حمیدرضا بشیری فراز

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84022 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «کوچه‌ باغ انار! به ماندنم عادت نکن» را حمیدرضا بشیری نوشته است. این کتاب، روایتی ادبی داستانی از زندگی شهید مدافع حرم، سید احسان میرسیار است که بر اساس خاطرات سیده فاطمه میرکریم ‌پور (همسر شهید) نوشته شده است.

نویسنده در مقدمه ‌اش تصریح می‌ کند: در این کتاب که وام گرفته از مصاحبه ‌ها،‌ خاطرات شفاهی یا رویدادهای واقعی است که به رسم امانت‌ داری، مستندات آن در اختیار انتشارات قرار گرفته است، با اجازه همسر شهید و به دلیل حفظ بافت داستانی اثر و همچنین برداشتن گامی‌ نو در عرصه نویسندگی در حوزه مرتبط با دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، برخی وقایع از لحاظ مکانی یا زمانی، تلفیق، پس و پیش، یا فضاسازی شده‌ اند. از این رو اگر انتقادی به وجود بیاید، متوجه نویسنده است، نه همسر شهید.

نویسنده در ابتدای کتاب به داغی اشاره می ‌کند که درگذشت پسرش بر دلش گذاشته و رد این داغ را می ‌شود در احساسات رقیق او در جملات کتاب یافت.

کتاب «کوچه ‌باغ انار! به ماندنم عادت نکن» در حالی نوشته شده که انتشارات دیگری نیز نوشتن یک کتاب درباره شهید میرسیار را در دست اقدام دارد اما بی تردید می‌ توان گفت محتوا و فرم این کتاب، با همه کتاب هایی که تاکنون درباره شهدای مدافع حرم نوشته شده، فرق دارد.

این کتاب در بیست و پنج فصل تدوین شده و در انتها تصاویر و اسناد و دستنوشته هایی از شهید سیداحسان میرسیار به چشم می‌ خورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما