loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری و به روح انسانی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84146 10003022
138,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ما شاهد گسترش تمرکز شرکت‌ها از محصول به مشتری و از مشتری به مسائل انسانی هستیم.
نسل سوم بازاریابی، مرحله ای است که شرکت‌ها از مرحله مشتری مداری به انسان محوری رسیده‌اند، مرحله ای که در آن سودآوری و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها به تعادل رسیده باشد.
امروزه شرکت‌ها صرفاً واحدی عملیاتی و خودکفا در بازار رقابتی نیستند، بلکه شرکت با شبکه‌ای از شرکای وفادار شامل کارکنان، توزیع کنندگان، فروشندگان و تامین کنندگان در تعامل و همکاری است. اگر شرکت‌ها شبکه شرکای خود را به دقت برگزینند و اهداف آن‌ها باهم همسو شود و منافع هر یک عادلانه و انگیزه بخش باشد، مجموعه شرکت و شرکایش به قدرتی بزرگ در عرصه رقابت تبدیل خواهد شد.

کتاب حاضر درباره استراتژی‌ها و چشم‌اندازی‌های اصل بازاریابی به نگارش در آمده است.
در گام نخست از کتاب روندهای کلیدی کسب و کار که بازاریابی انسان محور را شکل می‌دهند به صورت خلاصه ذکر شده و اصول سوم نسل سوم بازاریابی پایه‌ریزی می‌گردد.
سپس نشان داده می‌شود که شرکت چگونه می‌تواند چشم‌انداز، مأموریت و ارزش‌های سازمانی خود را برای هر یک از ذی نفعان کلیدی خود شامل: مصرف کنندگان، کارکنان، شرکای توزیع و سهام‌داران بازاریابی کند.
در پایان تفکرات شرکت‌ها در پیاده‌سازی نسل سوم بازاریابی در چند موضوع مهم کلیدی برای حل مسائل جهانی همچون: سلامتی، فقر و پایداری محیط زیست و اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند در اجرای مدل کسب و کار انسان محور مشارکت داشته باشند، بیان می‌شود.
همچنین در پایان کتاب ده عقیده کلی نسل سوم بازاریابی با ذکر نمونه‌های منتخب از شرکت‌هایی که این مفهوم را در مدل کسب و کار خود به کار گرفته‌اند به صورت خلاصه بازگو می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما