loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نسل چهارم بازاریابی: حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84148 10003022
148,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فیلیپ کاتلر، از استادان بنام علم بازاریابی، همواره کوشیده است تا پارادایم های اساسی در حوزه بازاریابی را بیان کند و کتاب های بسیاری دراین باره نوشته است.
کتاب نسل سوم بازاریابی (2010) از آن جمله است که کاتلر در آن به ارزش های انسانی، فرهنگ و هر آنچه سبب بازاریابی انسان محور می شود پرداخته است.
ناگفته پیداست که پارادایم های بنیادی در بازاریابی تابع متغیرهای اقتصاد کلان، محیط های اقتصاد کلان و رفتار مصرف کننده در زمان و مکان معین است.
در این عصر، پیشرفت های فناورانه و توسعه فناوری اطلاعات در بازارهای کنونی موجب تغییر پارادایم ها شده است. امروز، رسانه های اجتماعی بیش از شبکه های تلویزیونی بیننده دارد و مشتریان به جای اعتماد به تبلیغات برندهای با همتایان خود در بستر رسانه های اجتماعی به تبادل اطلاعات و گفت وگو می پردازند و به یکدیگر بیش از تولیدکنندگان اعتماد دارند.
امروز، صدای مشتری رساتر از قبل شده و میزان نفوذ آن در دیگران و قدرت تأثیر آن بر شرکتها بیش از گذشته شده است.
امروز، بیش از اینکه نگران باشیم که محصولمان مورد پسند مشتری است یا نه، باید دغدغه نشان دادن شخصیت واقعی برندمان، توجه به علایق و حیطه اجتماعی اطراف مشتری و بازارهای بی مرزی را داشته باشیم که، دیر یا زود، کسب و کار ما را به خود درگیر می کنند.
بنابراین، ضروری است که بیاموزیم چگونه متناسب با این شرایط عمل کنیم و در حقیقت، آموزه های بازاریابی نسل چهارم را اجرا کنیم.
در نسل چهارم بازاریابی، به مسائلی همچون تولید محتوا و بازاریابی محتواء بازاریابی همه کاناله، و مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی پرداخته می شود.

کتاب نسل چهارم بازاریابی، علاوه بر کمک به خواننده برای درک اهمیت تغییر بازارهای امروزی و ضرورت تحول بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال، پارادوکس و الزاماتی را بیان می دارد که چشم مخاطب را به روی روند پیش رو باز میکند و درنهایت، با ارائه نمونه هایی، چگونگی اجرای این پارادایم نوین را آموزش می دهد.

فهرست مطالب کتاب
بخش 1: روندهای اصلی شکل دهنده بازاریابی
فصل 1: جابه جایی قدرت به مشتریان متصل
فصل 2: تناقض های بازاریابی مشتریان متصل
فصل 3: خرده فرهنگ های دیجیتالی تاثیرگذار
فصل 4: نسل چهارم بازاریابی در اقتصاد دیجیتال
بخش 2: چارچوب های جدید برای بازاریابی در اقتصاد دیجیتال
فصل 5: مسیر جدید مشتری
فصل 6: شاخص های بهره وری بازاریابی
فصل 7: نمونه های اصلی صنعت و بهترین شیوه ها
بخش 3: کاربردهای بازاریابی تاکتیکی در اقتصاد دیجیتال
فصل 8: بازاریابی انسان محور برای جاذبه برند
فصل 9: بازاریابی محتوا برای کنجکاوی برند
فصل 10: بازاریابی همه کاناله برای تعهد به برند
فصل 11: بازاریابی درگیر کننده برای پیوند احساسی با برند
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما