loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مطالعات مصرف فرهنگی: تحلیلی از زیست فرهنگی دانشجویی

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده محمد رضایی

ویراستار معصومه احمدی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 254

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84265 10003022
114,000 108,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با تکیه بر ایده توصیف تجربی عمیق، برخی مولفه های بنیانی زیست دانشجویی مانند ترجیحات فرهنگی، و رفتارهای سبکی در این کتاب به بحث گذاشته شده است.

مفهوم رفتارهای سبکی به جای سبک زندگی برگزیده شد، چون کاربست سبک زندگی در تحلیل جامعه دانشجویی، یا شاید در جامعه ایران راهگشا نیست.

افزون بر گزارش کمی و کیفی از حیات دانشجویی، با خوانش انتقادی نظریه های متاخر مصرف فرهنگی برخی سرنخ های مفهومی لازم برای گزینش و پیشنهاد رویکردی راهگشاتر در تحلیل مصرف فرهنگی در ایران به طور عام، و مصارف جوامع کوچکتری مانند دانشجویان به دست آمده است.

این دیدگاه مقدماتی که «تحلیل هم-آیند کردارهای مصرفی» خوانده شده است، با جداسازی مفهوم «مصرف فرهنگیِ کالا» از «مصرف کالایِ فرهنگی» ایجاد شده است. چه بسا با همین رویکرد بتوان تمایز دقیق تری میان مطالعات فرهنگی مصرف و دیگر دانش ها مانند جامعه شناسی مصرف فرهنگی ایجاد کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما