loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کرونا در دایره پرسمان دین، اخلاق، تاریخ و روان ‌شناسی

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 343

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84451 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با توجه به سؤالات مکرر هم وطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر، مهم ترین پرسش و پاسخ ها پیرامون این بیماری که در قالب نرم افزاری اندرویدی تولید شد و برای استفاده بیشتر محققان در قالب کتاب «کرونا در دایره پرسمان» توسط انتشارات بوستان کتاب در اختیار مردم عزیز قرار گرفت.

با شیوع ویروس کرونا، جهان با پدیده ای شگفت، پیچیده و چالش برانگیز مواجه شد؛ این بیماری جدید در مدت نسبتاً کوتاهی به دل مشغولی مشترک و بلکه نگرانی و ترس مشترک انسان ها در مناطق مختلف تبدیل گردید، نگرانی هایی که در موارد بسیاری خطرناک تر از خود بیماری بود؛ در بحبوحه این مسأله، کارکردهای دین و انتظار بشر از دین، چونان یک پرسش برای مردمان رخ نمود که می بایست پاسخی درخور می یافت.

این کتاب، مجموعه ای از پرسش ها و پاسخ هایی درباره همه گیری ویروس کرونا و نقش دین در کارزار بحران می باشد که به کوشش مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی سامان یافته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما