loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت: همراه با دو مقاله مستقل

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید محمدباقر حکیم

مترجم عبدالهادی فقهی زاده

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84460 10003022
43,000 38,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، «الوحده الاسلامیه من منظور الثقلین» با نام «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» است که به قلم شهید آیت الله سیدمحمدباقر حکیم(ره) نگاشته شده است.


نویسنده با نیم نگاهی به تحولات معاصر، به موضوع خطیر وحدت اسلامی از منظر قرآن و عترت نگریسته است. واقع نگری و دردمندی، ویژگی هایی است که در تحلیل های کتاب حاضر به چشم می خورد و نشان می دهد مؤلف معتقدانه و به مثابه ضرورتی دیرپا به موضوع وحدت اسلامی نگریسته است. همچنین دو نوشتار دیگر به ترجمة کتاب پیوست شده است که هر دو در حوزه های مربوط به موضوع وحدت اسلامی و تقریب است؛ یکی « مبانی نظری مدارای دینی در تقابل با افراطی گری در قرآن کریم» و دیگری «اصول تقریب میان شیعه و اهل سنت» که متن اصلی آن ها سال ها پیش در مصر به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما