loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشانی ‌های پایان پریشانی: نشانه ‌های ظهور امام زمان (عج)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84461 10003022
19,000 17,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

“نشانه‌های ظهور” آن دسته از پدیده‌هایی است که پیش و یا در آستانه ظهور مهدی«عج» پدید خواهند آمد، که پدیدار شدن هر یک از آنها نویدی از نزدیک ‌تر شدن ظهور حضرت است. نشانه‌ها به دو بخش: حتمی و غیرحتمی تقسیم می‌شود. پدیدار شدن نشانه‌های حتمی ناگزیر و بایسته خواهد بود؛به گونه‌ای که تا آنها پدید نیایند حضرت مهدی«عج» قیام نخواهد کرد. از برخی روایات حتمی بودن این نشانه‌های پنجگانه استفاده می‌شود: صیحه آسمانی،خروج سفیانی،قیام یمانی، خَسف در بَیداء و قتل نفس زکیّه. در برابر نشانه‌های حتمی، نشانه‌های غیرحتمی قرار دارند؛ پاره‌ای از نشانه‌های غیرحتمی عبارتند از: مرگ و میرهای فراوان، زلزله‌ها و جنگ‌ها و آشوب‌های فراگیر؛ خسوف و کسوف نا‌به‌هنگام؛ بارش باران‌های فراوان. در این کتاب سعی شده است به این پرسش پاسخ داده شود: آیا برخی پدیده‌های امروزین را که در کشورهایی چون ایران، یمن، عراق، سوریه و… رخ داده و می‌دهد و نیز برخی شخصیت‌ها که ادعا می‌شود در پیوند با ظهورند، می‌توان بر نشانه‌های ظهور منطبق دانست یا نه؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما