loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جستارهای فلسفی

فلسفه 53

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84494 10003022
70,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب جستارهای فلسفی جدیدترین کتاب آقای دکتر مهدی عباس‌زاده عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه است و در پژوهش آن انجمن علمی فلسفه دین ایران با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همکاری داشته است که در قالب مجموعه‌ای از جستارها سامان یافته است. در این جستارها، نگارنده کوشیده است برخی از موضوعات مهم منطق و معرفت‌شناسی، هستی‌شناسی، وفلسفه دین را از دید برخی از متفکران اسلامی و غربی، گاه به شیوه تطبیقی یا انتقادی مورد بازخوانی و بررسی قرار دهد و گاه با نظر به آیات قرآن به بحث و تأمل بنشیند. این موضوعات عبارتند از: برهان و معانی مختلف آن، یقین و تأثیر عمل بر آن، شهود و زمان، غایت و غایت‌انگاری، اصل علیت و عینیت آن، مرات فعل الهی، برهان وجود‌شناختی در اثبات وجود خدا، فلسفه دین و الهیات جهانی، و نهایتاً نسبت دین و فلسفه و تأثیر آن بر علوم انسانی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما