loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آش کشک خاله رو درست بپز!: مهارت های یک انتخاب درست

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84496 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب با مرور تجربیات گذشته در انتخابات ایران و جهان و شیوه‌هایی که افراد برای تأثیر‌گذاری بر رأی‌دهندگان به کار می‌گیرند، در پی آن است که با ارائه مهارت‌هایی به مخاطبان خود، آنان را به مهارت‌هایی برای یک انتخاب درست در آینده تجهیز کند.

کتاب برای تجهیز مخاطب به مهارت‌‌های موردنیاز برای یک انتخاب درست، به مهم‌ترین شیوه‌های تأثیرگذاری بر مخاطبان و افکار عمومی در حوزه جریان‌سازی افکار عمومی و اقناع ارائه شده اشاره کرده است. اثر «آش کشک خاله را درست بپز!» سعی نموده با بیان مهم‌ترین و پرتکرارترین شیوه‌های تأثیرگذاری در سه لایه‌ی شگردها یا تکنیک‌های تأثیرگذاری، تاکتیک‌ها یا سبک‌های تأثیرگذاری و در نهایت، راهبردهای تأثیرگذاری بر مخاطب، با نگاهی آسیب‌شناسانه، محملی باشد برای سوق‌دهی مخاطب به سوی انتخاب‌های درست!

“اصلاً بحث ما این نیست که انتخاب‌تون کی باشه؟ اصل بحث ما اینه که فضا رو درست بشناسیم و درست انتخاب کنیم! حالا هر کی و هرچی می‌خواد باشه! واقعاً فرقی نداره!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما