loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بورس بازی در نگاه شریعت

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده سید عباس موسویان | محمد توحیدی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 324

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84519 10003022
162,000 145,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب با ارائه موضوع شناسی دقیقی از بورس بازی، تحلیل فقهی جامعی از شقوق مختلف بورس بازی ارائه شده است. این شقوق شامل بورس بازی با فرض عدم استفاده از رفتارهای مخربی چون دستکاری بازار و استفاده از اطلاعات نهانی، بورس بازی با فرض دستکاری بازار و بورس بازی با فرض استفاده از اطلاعات نهانی است.

پژوهش پیش رو از حیث ساماندهی شکلی مشتمل بر دو بخش و هفت فصل است. بخش اول به موضوع شناسی بورس بازی اختصاص یافته که خود دارای سه فصل است. فصل اول به کلیاتی از بورس بازی و تعاریف متداول آن اشاره دارد. فصل دوم سعی شده به موضوع دستکاری بازار و معامله با اطلاعات نهانی و استفاده گسترده بورس بازان از این رفتارهای مخرب برای کسب سود به تفصیل پرداخته شود. فصل سوم نیز نقش بورس بازی بر بروز حباب های بورس بازانه و نوسانات شدید در پارادایم مالی کلاسیک و مالی رفتاری مورد بررسی قرار گرفته است. بخش دوم کتاب به فقه بورس بازی اختصاص دارد که خود شامل چهار فصل است که در آن ها به مباحث فقهی شقوق مختلف بورس بازی پرداخته شده است.

مخاطبان این کتاب اساتید دانشگاه، دانشجویان رشته های مالی، اقتصاد و حسابداری، مسئولان، فعالان و خبرگان بازار سرمایه می باشند. امید می رود این کتاب بتواند در راستای اعتلای دانش مالی اسلامی و به طور خاص بازار سرمایه اسلامی نقش خود را ایفا کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما