loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آخرین شیطان

ناشر ماهی

نویسنده ایساک باشویس زینگر

مترجم سپاس ریوندی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84656 10003022
125,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه "آخرین شیطان" از نه داستان کوتاه تشکیل شده که با وجود عدم پیوستگی همگی در مکان مشترکی که از آن با نام گورستان بزرگ یهودیان یاد می شود، اتفاق می افتد. آنچه فضای کلی داستان ها را در برگرفته، فرهنگ غالب یهودیان لهستان بوده و در کنار طنز پنهان به کار گرفته شده در داستان ها، تجربه جدیدی از آشنایی با دنیایی که "ایزاک باشویس سینگر" به تصویر می کشد، خواهد بود.

هشت قصه از مجموعه "آخرین شیطان" از مجموعه جمعه کوتاه و داستان های دیگر که در سال 1964 منتشر شد انتخاب شده اند و یک قصه باقیمانده هم داستانی است که چندین سال بعد از انتشار این مجموعه، در یک روزنامه به چاپ رسید. داستان های سینگر از سبک قصه گویی سنتی و ماوراء الطبیعه و همچنین از لحنی شرورانه و وحشی برخوردار است که می تواند برای مخاطبین تکان دهنده و در عین حال جالب توجه باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما