loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شوهر باشی

ناشر ماهی

نویسنده فئودور داستایفسکی

مترجم میترا نظریان

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84658 10003022
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «شوهر باشی» نوشته‌ فئودور داستایفسکی، نابغه ادبیات روس، به همت نشر ماهی به چاپ رسیده است. داستایفسکی «شوهر باشی» را در 1869 در درسدن نوشت، پس از ابله و پیش از شیاطین. یک مادام بواری روس می‌ میرد و نامه ‌هایی از خود به جا می‌ گذارد. شوهر او به واسطه‌ این نامه ‌ها به زندگی پنهان همسرش پی می ‌برد و …

این کمدی تلخ و گزنده آدمی را به یاد آثار فلوبر و موپاسان می‌ اندازد و گواهی است بر استادی داستایفسکی در این‌گونه‌ ادبی که همگان گوگول را استاد بی ‌بدیلش می‌ دانند.

شرایط زندگی و اوضاع و احوال زندگی شخصی داستایفسکی هنگامی که این رمان را می ‌نوشت، بسیار آشفته و درهم ریخته بود و بازتاب این شرایط در شخصیت اول رمان هم بسیار هویداست. در طول رمان، مالیخولیا و خاطرات آشفته ‌ای که مدام به سراغ فرد می ‌آیند با قلم قدرتمند داستایفسکی بزرگ تصویر شده ‌اند و چه کسی شایسته‌ تر از او برای نوشتن رمانی با چنین زمینه روانکاوانه ‌ای؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما