loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ موضوعی احادیث امام مهدی (عج)

5 (1)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده علی کورانی

مترجم حسین نایینی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 1265

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84669 10003022
600,000 540,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

استاد علی کورانی عاملی، روحانی شیعه اهل لبنان و پژوهشگر تاریخ اسلام و مهدویت، متولد 1944میلادی و اهل جبل عامل (جنوب لبنان) است. او به تشویق «آیت الله سید عبدالحسین شرف الدین» دروس حوزوی را آغاز کرد و در سال 1958م، به نجف اشرف هجرت کرد و پس از طی مقدمات و سطح، در درس خارج «آیت الله خوئی» و «شهید سیدمحمدباقر صدر» حاضر شد.
وی پس از آن، آثار و خدمات متنوعی در فرهنگ شیعی ارائه داده است که یکی از آن‌ ها کتاب «فرهنگ موضوعی احادیث امام مهدی (عج)» است. این کتاب ابتدا به زبان عربی و در لبنان به چاپ رسید. سپس به قلم حسین نائینی و تحت اشراف مولف به فارسی ترجمه و تکمیل شد.

«فرهنگ موضوعی احادیث امام مهدی (عج)» شامل 40 فصل بوده و دسته بندی کاربردی و منظمی دارد. به نحوی که می ‌تواند برای محققان و مشتاقان در موضوعات آخرالزمانی و موعودشناسی، بسیار کارآمد باشد.

نویسنده به ابعاد و موضوعات جدیدی در ارتباط با مهدویت و موعود به صورت جداگانه پرداخته و مثلا یک فصل را به نقش عراق در آخرالزمان و یک فصل را به موضوع شام و احادیث و مطالب مرتبط با آن پرداخته است. این کتاب بر مبنای احادیث شیعی بوده و از احادیث اهل سنت به عنوان مؤید و مکمل مباحث استفاده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما