loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الگوهای روایی افسانه ها و اسطوره های ایرانی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84793 10003022
78,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

افسانه‌ها و اسطوره‌ها کهن‌ترین و زیباترین آفریده‌های ادبی و خلاقانi ذهن بشرند؛ بازتاب اندیشه‌ها و خواست‌ها، آرزوها و آیین‌ها و باورهای دیرینi آدمی. شناخت دقیق اجزاء و عناصرسازی آن‌ها، در کنار تجزیه و تحلیل مفهوم و محتوایشان، انسان امروز را به رمز و رازهای افسانه‌ها و اسطوره‌ها می‌رساند و ژرفای اندیشه‌های اخلاقی، فلسفی، دینی و مبانی فکری نیاکانش را به زیبایی نشان می‌دهد. این هر دو، ساختارها و الگوهای ویژه‌ای دارند که آشنایی با آن‌ها راهگشای پژوهشگران مطالعات علوم انسانی و ادبی در شناخت کارکردهای خُرد و کلان، و در نهایت درک هزارتوی معنایی این متون خواهد بود.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات روایی به عنوان منبع اصلی «الگوهای روایی افسانه‌‌ها و اسطوره‌‌های ایرانی» در مقطع کارشناسی ارشد به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌‌‌مندان نیز از آن بهره‌‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما