loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسابداری پیشرفته 2: بر اساس استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی

حسابداری و مالی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84796 10003022
225,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

چهارچوب کلی کتاب براساس جدیدترین استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی شماره 3 و 10 تنظیم و تا حدودی به استانداردهای حسابداری ایران نیز اشاره شده است. مطالب به زبانی ساده و با ارائه مثال‌های متعددی بیان شده است تا دانشجویان عزیز به آسانی مفاهیم و مفروضات ترکیب تجاری را درک کنند. مباحث کتاب شامل انواع ترکیب تجاری، روش‌های ترکیب تجاری، تهیه صورت‌های مالی پس از تاریخ تحصیل به روش بهای تمام‌شده و روش ارزش ویژه، چگونگی پردازش مبادلات درون‌گروهی از قبیل مبادله کالا، زمین، دارایی‌های استهلاک‌پذیر، تحصیل تدریجی، واگذاری تدریجی، کنترل مستقیم و غیرمستقیم و سود اولیه و تقلیل یافته تلفیقی هر سهم است.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته حسابداری و مالی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «حسابداری پیشرفته 2» به ارزش 3 واحد تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما