loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو انگشت روی یک ماشه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 84853 10003022
72,000 64,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «دو انگشت روی یک ماشه» خاطرات سیروس شهبازی ست که خانواده او را «دبیر» صدا می‌ زنند. اصالتاً از ترک‌های آذربایجان‌اند و سال ‌ها قبل به مازندران ـ بابل کوچیده‌ اند.

علاقه­ ی او به تصویربرداری، خلاقیت‌های منحصربه‌فرد و شیطنت ‌ها و جسارت‌ هایی که کم‌ نظیرند، خاطرات او را خواندنی وجذاب نموده است.

سیروس شهبازی هم زمان با سال‌های جنگ و در روزهای جوانی، درگیر عشقی زمینی می شود. عشقی آمیخته با شیطنت‌های ویژه و جنگی او که در لایه های مختلف متن دیده می شود و همه‌ی آن رمز و رازهای عاشقانه، کمی قبل از مجروحیت سنگینش، به ازدواج و پیوند می انجامد.

از فرازهای شیرین این روایت، حضور طولانی‌ مدت در بیمارستان و نگاه متفاوت اوست در آن فضا که تنیده با شوخی ‌ها و دلبری ‌هایی ست که فقط یک مرد جنگی می ‌تواند با اراده و صبوری، با آن شرایط دست ‌و پنجه نرم کرده و آن اتاق سفید و ساکت را که لبریز سختگیری‌ هاست به محل امن و شاد و دنجی برای حل کردن مشکلات روحی و روانی و جسمی دوستان خود تبدیل کند.

گفت و گو و تدوین این خاطرات به همت حسن و حسین شیردل انجام گرفته است که با توجه به تجارب ارزنده این دو نویسنده، منجر به خلق اثری دل نشین و اثرگذار شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما