loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پاسخ به شبهات دینی جوانان

1 (2)

ناشر زمزم هدایت

نویسنده محسن مروتی شریف آباد | قربان آهنگری

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 192

معرفی کوتاه

کتاب پاسخ به شبهات دینی جوانان تالیف محسن مروتی شریف آباد و قربان آهنگری توسط نشر زمزم هدایت منتشر شده است.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 85011 10003022
76,000 72,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پاسخ به شبهات دینی جوانان تالیف محسن مروتی شریف آباد و قربان آهنگری توسط نشر زمزم هدایت منتشر شده است.

هنگام برخورد با شبهه ها چه باید کرد؟ هنگامی که دچار یک بیماری می شویم، چه می کنیم؟ مواجهه با شبهه نیز دقیقا مانند رویارویی با بیماری است. هنگام بروز بیماری، اعضای بدن نمی توانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند؛ هنگام برخورد با شبهه نیز ممکن است درباره وظایف دینی خود سست شویم. هنگام بیماری، عاقلانه ترین کار مراجعه به متخصص است؛ هنگام برخورد با شبهه نیز بهترین کار مراجعه به کارشناسان دینی یا مطالعه کتاب هایی است که در این زمینه نوشته شده است.

ممکن است بپرسید ما هر روز با ده ها شبهه از طریق فضای مجازی و … برخورد می کنیم و فرصت کافی برای یافتن پاسخ آنها را نداریم، در این صورت چه باید کرد؟ در پاسخ باید دانست شبهه ها تمامی ندارند و هر روز با صورتی جدید و قالبی نو پدیدار می شوند؛ اما بیشتر آن ها محتوای جدیدی ندارند؛ بنابراین پس از دانستن یک پاسخ مستدل درباره آن موضوع دینی و آموختن شیوه های پاسخ گویی، خود می توانید بیشتر شبهه هایی را که درباره آن موضوع مطرح می شود، حل کنید و دیگران را نیز از آسیب آن ها حفظ نمایید.

در کتاب پاسخ به شبهات دینی جوانان کوشیده شده است بعضی از شبهه هایی را که در فضای جامعه انتشار یافته است، به صورت خلاصه و متناسب با سنین آغاز جوانی پاسخ داده شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما