loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترس: ترامپ در کاخ سفید (نشر اختران)

ناشر اختران

نویسنده باب وودوارد

مترجم میلاد فشتمی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 472

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

باب وودوارد که تاکنون درباره هشت رئیس جمهور از نیکسون تا اوباما گزارش هایی تحقیقی و مستند ارائه کرده است، این بار به تشریح جزئیات بی سابقه ای از زندگی پرتنش رئیس جمهور دونالد ترامپ در داخل کاخ سفید و نحوه اداره سیاست های خارجی و داخلی کشور می پردازد.

«ترس» مستندترین روایت از نخستین سال رئیس جمهوری را به تصویر می کشد که هم اینک بر مسند قدرت نشسته است. کانون ماجرا، مباحثات آتشین و نحوه تصمیم گیری در دفتر رئیس جمهور، اتاق عملیات کاخ سفید، ایرفورس وان و محل اقامت وی است.

این کتاب مطالبی تکان دهنده از مشروح مذاکرات بین وکلای ترامپ و رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره روسیه را بیان کرده و برای نخستین بار جزئیات این مذاکرات را فاش می کند.
علاوه بر این نشان می دهد که چگونه مقامات ارشد دولت همگام با یکدیگر، نامه ها را از روی میز رئیس جمهور می دزدند تا اطلاعات حساس به مخاطره نیفتند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما