loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندیشه های خوشمزه 10: شگفت انگیزترین چیز دنیا

ناشر کتاب نیستان

نویسنده لیدا طرزی

تصویرگر هنگامه غلامی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 85415 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این ‌کتاب، دهمین ‌جلد از مجموعه «اندیشه ‌های خوشمزه»‌ است که این ‌ناشر چاپ می ‌کند و نویسنده ‌اش در پی انتقال مفاهیم پیچیده و بنیادی هستی با زبانی ساده به کودکان است. تصویرگری کتاب هم توسط هنگامه غلامی انجام شده و مخاطبان اصلی کتاب، کودکان 8 سال به بالا هستند؛ بچه ‌هایی که شیفته ماجراجویی‌ های سحرانگیز و فانتزی هستند. به ‌این‌ ترتیب، لیدا طرزی نوعی کارگاه فلسفه کودکانه برای بچه ‌ها برپا کرده است.

دهمین جلد مجموعه «اندیشه های خوشمزه» بچه ‌ها را به خوب دیدن و فکر کردن دعوت می ‌کند؛ جایی که سرگین ‌غلطان هم جایگاهی دارد و یک چوب معمولی و یک‌ تکه طناب و هرچیز به‌ ظاهر بی ‌ارزش دیگری می ‌تواند با همراهی فکر و احساس مسئولیت، به کیفیت زندگی جانداران، از گیاه و حیوان گرفته تا انسان و حتی اکوسیستم کره زمین کمک کند. در این‌ کتاب، سگ آبی، فیلسوف کوچکی است که با عملگرایی، پسربچه داستان را به دنیای جدید و مرحله بالاتر فهم زندگی راهنمایی می‌ کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما