loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب اسلامی در اردبیل

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده رحیم نیکبخت | رجب ایزدی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 630

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 85427 10003022
280,000 266,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از مشخصات ویژه‌ی انقلاب اسلامی همگانی و سراسری بودن آن است که این ویژگی آذربایجان را همچون سایر نواحی ایران با نهضت اسلامی امام خمینی پیوند زد. اردبیل از نقاط کهن و باستانی ایران یکی از شهرهای مهم مذهبی است که به «دارالارشاد» موصوف بود و در تاریخ انقلاب اسلامی به سهم خود نقش شایسته‌ای داشته است. در بررسی نقش اردبیل در تاریخ انقلاب اسلامی باید توجه ویژه‌ای به علما و مراجع این سامان و همچنین تعامل ایشان با دو قشر مهم یعنی بازاریان و فرهنگیان داشت؛ مراجعی چون آیت‌الله العظمی سیدیونس اردبیلی، آیت‌الله سیدیونس یونسی اردبیلی؛ و علمای مبارزی چون آیت‌الله مسائلی، آیت‌الله مروج، آیت‌الله سیدغنی اردبیلی، آیت‌الله بهاءالدین اوستا (علم‌الهدی) و آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در رهبری مردم و پیروزی انقلاب اسلامی در آن منطقه نقش مهمی ایفا کردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما